Tor Przeszkód

Deathrun

Czym jest Deathrun?

qDeathRun to tryb gry, w którym gracze dzielą się na dwie drużyny: Counter-Terrorists (CT) oraz Terrorists (TT). Zadaniem CT jest pokonanie toru przeszkód naszpikowanego pułapkami, które są aktywowane przez Terrorystę.

Wymaga szybkiego refleksu, znajomości map i doskonałego opanowania ruchu (movementu)!

1000
Max Poziom
6
Klas Postaci
5
Statystyk
1
Meta

Cel: Jako biegacz (CT) - dotrzyj do końca trasy i zabij TT. Jako Death (TT) - powstrzymaj wszystkich biegaczy używając pułapek.

Przebiegnij lub zgiń!

Sprawdź swoje umiejętności na torze przeszkód na DeathRun od Cs-Classic

Połącz z serwerem

Role w Grze

Rozgrywka na DeathRunie opiera się na rywalizacji dwóch stron:

Biegacz (CT)

Twoim zadaniem jest przetrwać wszystkie pułapki, dotrzeć do końca mapy i wyeliminować Terrorystę w finałowym pojedynku.

Unikaj pułapek Dotrzyj do mety Wybierz pojedynek

Death (TT)

Aktywujesz pułapki w odpowiednim momencie, aby zabić wszystkich CT. Możesz też wybrać tryb FREERUN (brak pułapek).

Aktywuj pułapki Wybierz tryb 1 na rundę

Fazy: Wybór Terrorysty -> Wybór Trybu (Normal/Free) -> Wyścig -> Finałowy Pojedynek.

Klasy Postaci

Wybierz klasę dopasowaną do Twojego stylu gry pod komendą !klasa:

Biegacz

+75 dodatkowych punktów szybkości na start. Idealna dla osób ceniących tempo.

Grubas

+125 HP, ale posiada -25 szybkości i -25 grawitacji. Wytrzymały, ale wolny.

Laik

+75 dodatkowych punktów grawitacji. Skacze znacznie wyżej.

Skoczek (Premium)

Posiada umiejętność podwójnego skoku (Double Jump).

Zaba (Premium)

Posiada Longjump (daleki skok) pod kombinacją Skok + Kucnięcie (co 15s).

DeathRunowiec (Premium)

+100 HP, +75 szybkości, +50 grawitacji oraz 33% szansy na respawn.

System Statystyk

Za każdy zdobyty poziom (max 1000) otrzymujesz 1 punkt do wydania w menu !staty.

Zdrowie (HP)

Zwiększa bazową ilość punktów życia, pozwalając przetrwać niektóre pułapki.

Szybkość

Zwiększa prędkość poruszania się, co jest kluczowe na tym trybie.

Grawitacja

Zmniejsza grawitację, pozwalając na wyższe i dalsze skoki.

Obrażenia

Zwiększa zadawane obrażenia podczas finałowych pojedynków.

Redukcja

Zmniejsza otrzymywane obrażenia od pułapek i przeciwników.

XP zdobywasz za: Zabójstwa, asysty, wygrane rundy oraz ukończenie mapy (40 XP!).

Typy Pułapek

Poznaj różne rodzaje pułapek, które możesz napotkać:

Spadające Platformy

Podłoga zapada się pod Tobą. Musisz być szybki!

Kolce

Wyskakują z ziemi lub ścian. Instant kill przy kontakcie.

Laser

Promień zabójczy. Czasem porusza się, czasem stoi w miejscu.

Crushing Walls

Ściany zaciskają się. Bądź w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie.

Ogień

Płomienie wyskakujące z podłogi lub sufitu.

Push

Pułapka wypychająca w przepaść lub na inne pułapki.

Uwaga: Każda mapa ma unikalne pułapki! Graj więcej, aby poznać wszystkie.

Porady

Inwestuj w Szybkość

Na DeathRunie prędkość to podstawa. Im szybciej biegniesz, tym trudniej Terrorysty wyczuć moment aktywacji pułapki.

Obserwuj Terrorystę

Patrz, gdzie znajduje się TT. Większość pułapek ma widoczne przyciski lub miejsca, z których są aktywowane.

Używaj Double Jumpa mądrze

Jeśli grasz Skoczkiem, zachowaj drugi skok na momenty, gdy spadasz lub musisz ominąć szeroką przepaść.

Graj zespołowo

Czasami warto poczekać, aż ktoś inny "sprawdzi" pułapkę, ale pamiętaj, że tylko pierwszy gracz na mecie ma największy wybór pojedynków!

Komendy

Komenda Opis
!klasa / !kMenu wyboru klasy
!klasyOpisy dostępnych klas
!staty / !statsMenu ulepszania statystyk
!resetReset rozdanych punktów statystyk
!top / !rankRanking graczy
!wrRekordy mapy
!killSamobójstwo (jeśli utkniesz)
!free(Tylko TT) Włącza tryb FreeRun

Zalecane Bindy

Klawisz Komenda w konsoli
Vbind v "say !staty"
Kbind k "say !kill"
Mouse3bind mouse3 "say !klasa"